Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2008 21:19 - КУЧА МАРКА
Автор: kremche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1723 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Права тясна черна пола до коляното с висока талия. Тънка блузка с остро деколте, елегатно сако, обувки на високи тънки токчета. Да не забравя и чантата - в тон с обувките, разбира се.  Шанел№5. Харесвам класиката. Плюс оранжева пластмасова кутия с дръжка и капак от една строителница на децата. Това съм аз. Вчера.
     В кутията е заека. Оня блондин, ако си спомняте.  Има някаква подутина на гушката и се налага да го занеса на ветеринар. Смятам да го свърша в работно време и го вземам с мен в офиса.
     Кутията явно му хареса. Ако не бях казала на колегите, че в офиса има заек нямаше и да разберат. Седя си тихо и кротко в краката ми под бюрото докато намерих малко време да звънна на доктора Станчев и да си уговоря час. Много мразя да се изсипя някъде без да предупредя.
     Доктора Станчев ми е стара дружка. Всъщност той ми пробута и въпросния заек преди години. Това е друга дълга история. Напомнете ми да ви я разкажа някой ден. Та товарим се ние пак на колата с Байо и право при доктора.
     Вадя аз Байо от кутията, Станчев го оглежда и казва че е някакъв абцес. С други думи - торбичка с гной, която трябва да се среже и да се изцеди. Обясни ми, че гнойта при зайците е много гъста и бяла - като паста за зъби. Ако има гнусливи - недейте да четете. После въпросната, вече празна, торбичка се промива с дезинфектант и с това се приключва. И доктора казва:
-  Айде, хващай го. Ей сега ще го цепна.
- Е, хубава работа! - това го казвам аз - Как ме виждаш с тези дрехи да стискам заек да не мърда докато го кълцотиш и то без упойка!?
- Ами ако го упоя не знам дали ще се събуди.
Бре! Какво правим в този случай?!
   Последно, намирам компромисно решение - махам сакото и нахлузвам една от хирургичните им манти. Доктора си е по сако. Пука му. Нали си има жена да го пере. Аз да му мисля.
    Знаете ли колко е трудно да хванеш заек с две ръце за ушите и краката едновременно? И аз не знаех. Но вече мога да ви покажа - няма проблем. 
    Стискам аз заека, доктора кълца със скалпела и ми вика :
-  Ей за това те уважам аз тебе - куча марка си.
-  Станчев, наслушала съм се на комплименти, ама такъв още никой не ми беше правил - се хиля аз .
Няма да ви разказвам подробности от манипулацията. Само ще кажа, че приключи успешно. Баю си е в легена в кухнята, подрежда си талаша.
    А аз утре пак съм с тясна пола и шарматна блузка. Предпочитам колкото се може по-малко хора да знаят, че съм куча марка. Много е отговорно някак си...........



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kremche - да ти изглеждам на касапин????? ...
15.04.2008 22:16
да ти изглеждам на касапин????? :)))
цитирай
2. kremche - Ами. . . . . . . . . . . . . . . аз винаги съм с ...
16.04.2008 10:30
Ами............... аз винаги съм с официално облекло. Няма как - служба :)))) Но коля само в краен случай и то по желание хехехехехехе
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 92672
Постинги: 24
Коментари: 141
Гласове: 576
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930