Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 17:31 - *****
Автор: kremche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 748 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2008 21:10


В момента леко ме мързи. Съвсем лекичко. Колегата изчезна на някаква морга да търси части за колата си. Миналата седмица една “Волга” го намля много здраво. Гледам през прозореца. Наистина доста ме мързи. Май даже се обострям.

Вчера минах покрай Хелън да я видя. В неделя се скъсах да я търся по телефона. Оказа се, че просто си го е забравила на работа. Типично по Хелънски. Много културно я помолих друг път да не го забравя. Та посетих вчера Хелън да я видя жива ли е. Груба грешка. То аз сама съм си виновна де. Взех, че споделих, че маникюристката ми смята, че съм в стрес. Понеже нещо там не и харесаха ноктите ми този път. Веднага бях снабдена с програма за психично здраве. Аз и казах, че е малко късничко, според мен, да се притеснява за психичното ми здраве. То трайните поражения са си неоспорим факт. Оня ден колегата, след като си поръчах разсад от някакви специални ягоди по телефона за едни безумни пари /чак не искам да сещам/, ме гледа дълго и продължително и ми каза : “ Абе до сега все ми се струваше, че не си много в ред, но сега вече съм напълно сигурен”. Но Хелън си е амбициозна и въпреки това ми връчи една торба с разни “неща” /тя ги нарича хранителни добавки/, които аз ще пия в продължение на месец. Като аз я подозирам, че цялата работа е да ме накара да пия повече вода. И психичното ми здраве ще трябва да е наред. Това пък последното ама хич не ми се вярва, че ще стане. Но тя ми е приятелка. А аз за приятелите си.... Че едни хапчета ли няма да изпия? Само дето зеления чай с канелата е супер гаден без захар.

Сега ще и звънна да се спазаря за две лъжички захар. Е, от кафявата естествено.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kremche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 92776
Постинги: 24
Коментари: 141
Гласове: 576
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930