Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 22:55 - ПАЛ-СЕКАМ И ПЕЙКИ
Автор: kremche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1015 Коментари: 1 Гласове:
0



Знаете ли какво искам? Това е моята представа за спокойствие. Нали всеки си има някаква представа.  Как си представяте спокойствието? Цвят, звук, място.....  Затваря очи и си мисли за спокойствието. Какво виждате? Само не ми казвайте - бели слонове хехех. Един път ги сънувах. Аз много глупости сънувам. Цветни естествено. Няма да се излагаме я! Пал-секам. Не го знам точно какво значи, но е нещо за цветните телевизори. Някъде бях чела, че цветните сънища били признак на шизофрения. Не мога да кажа - чувствам се добре. През повечето време. Пък и хората не ме гледат странно. През повечето време.
Обаче, то така се е пренаселило с луди, че вече не бием на очи. В един стар вестник бяхме прочели с колежката, че всеки четвърти си говори сам. Пък ние сме трима в офиса. Всеки влязъл автоматично става четвърти. Но не съм ги питала дали сънуват цветни сънища щото ми е неудобно.
Какво значи да сънуваш море? Много морета сънувам. Сигурно всичките вече съм ги сънувала. Красива вода, вълнички, едни странни  раковини.... Не знам къде е това. Един път сънувах Северния ледовит океан. С много лед и айсберги. И голям студ.
Мога и да летя. Е, не като Супер Любо. С опъната ръка не мога. Но, вярно е, че си има чалъм. И като спя знам точно как става номера.  Летя си и гледам надолу. Голям кеф. Веднъж така разглеждах едни манастири. От птичи поглед. Много красиво беше.
Ако има някой дето да тълкува сънища - ето, може веднага да ми направи един психиатрически профил. Та бях почнала за спокойствието.
Седя на пейка в парка. Няма хора наоколу. Не е жега. Мисля,че е пролет или есен. Топличко, ама не жега. Седя и примижвам на слънчицето. Ей това е спокойствието.
Искам си пейката.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmitkov - Купи си двор
27.03.2008 04:31
и ще си имаш и пейка. Ако е на село, ще е най-добре - тогава ще има място и за добитъците от дома ти. Хем няма да си съвсем сама...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 91839
Постинги: 24
Коментари: 141
Гласове: 576
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031