Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2008 22:51 - за блога, мавруда, дневниците и скорпионите
Автор: kremche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1619 Коментари: 5 Гласове:
0



Добрееееееее, ето че се сдобих и с чисто нов блог......... Това с блоговете от доста време го мярках в нета. Понеже не гледам телевизия и вечер се шматкам из как му казваха "безбрежното нетно пространство"  докато си пийвам чашката с вино. Предпочитам мерло. Ако някой реши да ме почерпи. Е, може и мавруд. Също не е зле. Кабернето вече ми идва .... как да кажа... редичко. Не че много им разбирам на вината. Ама на ракиите пък хич не им разбирам. Понеже не ги пия.  Така че, ракиджии - споко. Идвам с мир и не съм заплаха хехехе. То това беше нещо индианско...
Въпроса е - какво го правим този блог от тук на сетне. Аз, по принцип, идеята с дневниците не я разбирам. Сам да си слагаш главата в торбата.... трябва да си много луд. Или да имаш супер тайно място да ги криеш.  Дневниците де.  Ама пак не  е много сигурно. Понеже може така да ги скриеш, че после да не ги намериш. Аз така бях скрила на времето / за далечното детство говоря/  една счупена пастирка. Много ценна ми се струваше. И я зарових на сигурно място. Много качествено я скрих. Така и не я намерих.
Така че няма да пиша дневници. Щото трябва да ги крия. Ще вземат да ги прочетат децата......  Плюс това съм скорпион. Трябва да си пазя реномето. Много потаен знак бил. Къде бях прочела: "дълбок воден знак". Някой вярва ли изобщо на тия глупости? Иначе пада голям смях - спор няма.
И от сега да предупредя - никой да не очаква велики мисли и невероятни проблясъци. Много молим!!!! Великите мисли идват чак на третата чаша, а аз до тогава съм безвъзвратно заспала. То и сега вече ми се спи.
Казах ли че много се кефя на Людмил Станев? Ама това е друга тема. 
Айде, лека нощ на всички заинтересовани. И сладки сънища.



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. dendri - Добре дошла (-:
23.03.2008 23:54
Сигурна съм, че преди да заспиш ще имаш да ни кажеш по нещо интересно
цитирай
2. krotalka - Добре дошла !
24.03.2008 17:47
избери си по-едър шрифт, че ми изтекоха очите. В блога има и стари хора като мен.
цитирай
3. jokera - Здравей и добре дошла!
24.03.2008 18:13
Какво съвпадение! Аз също обичам Мавруд. И Гъмза. А нещо като ми идва редичко го компенсирам с количество. За разлика от теб обаче си наливам и по 1-2 ракийки... :)))))
в зимните студени вечери. Реномето ми е страхотно. А колкото до дневниците, нещатата са толкова прости. Така или иначе всичко вече е под глобален контрол и не ми се вярва да има нещо което не се знае и не се вижда. Така че свиркай си и се забавлявай. Тук има страхотни хора. Е има и паплач ама е малко. Добре дошла и се забавлявай !
цитирай
4. kremche - 3 в 1
24.03.2008 19:43
Хей, Дендри, не бъди толкова сигурна - много рано ми се доспива, НО ще положа усилия. И ще увелича шрифта, че да няма изтичане на пукали и други сензорни средства :))))
Гъмзичката също я уважам. Но не съм съгласна да компенсирам качеството с количество - много ми идва количеството, не за друго :))))
цитирай
5. анонимен - Да изпием слънцето на дядо
26.03.2008 21:42
Дядо казваше че виното е слънце и ни поеше с него.Как да не го обичам,и дядо и виното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 91859
Постинги: 24
Коментари: 141
Гласове: 576
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031